קידום אתרים בגוגל בצורה איכותית ומדויקת לעסק

קידום אתרים בגוגל הוא אחד מכלי השיווק האהובים עלי. זאת מכיוון שדרכו לקוחות פוטנציאלים יכולים להגיע בדיוק למה שחיפשו ולכן הוא מאוד תכלס. שילוב בין בנייה וקידום אתרים נכון של האתר מבטיחים תוצאות טובות יותר במנועי החיפוש, במיוחד אם מדובר על קידום אתרים לעסקים קטנים. שירות כמו בניית אתר תדמיתי, שמותאם מראש לקידום, יכול להשפיע באופן ישיר על הדירוג בגוגל.

קידום אתרים בגוגל

תוכן עניינים

מה זה בכלל קידום אתרים בגוגל ואיך הוא תורם לעסק שלך?

קידום אתרים בגוגל הוא תהליך שמטרתו לשפר את מיקום האתר שלך בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל (דבר מבורך עבור כל עסק). כלומר, הוא מגדיל את הסיכוי שהעסק שלך יופיע בעמודים הראשונים של גוגל, כאשר גולשים מחפשים שירותים או מוצרים רלוונטיים לעסק שלך. באמצעות קידום אתרים אורגני בגוגל, אפשר להגדיל את התנועה לאתר ולבסוף כמובן להגדיל את ההכנסות. פעולה זו חשובה במיוחד עבור עסקים קטנים, שאין להם תקציב גדול לפרסום ממומן אך זקוקים לחשיפה משמעותית כדי לבלוט בשוק.

4 כללי ברזל לקידום אתרים אורגני בגוגל: מה חייבים לדעת?

אם אתם רוצים להצליח בתהליך קידום האתר בגוגל, יש כמה עקרונות מרכזיים שעליהם אי אפשר לוותר. כמובן שיש עוד שפע של עקרונות מעבר להם, אבל הינה הבסיס שכדאי לדעת:

כתבו תוכן איכותי ועדכני שמבוסס על מחקר מילות מפתח

תוכן הוא המלך (!) בכל הקשור לקידום אתרים בגוגל. כתיבת תוכן לאתרים שמבוססת על מחקר מילות מפתח מאפשרת לגוגל לזהות שהאתר שלך רלוונטי עבור החיפושים של המשתמשים. אפשר לבצע מחקר מילות מפתח למשל בעזרת Google Keyword Planner. השקעה בתוכן לא רק תסייע לקידום בגוגל, אלא גם תהפוך את האתר שלך למרכז ידע בתחום. לצורך כך, יש לדאוג לכתיבת מאמרים, פוסטים ודפי שירות שמותאמים לקהל היעד.

כללי לקידום אורגני

הוסיפו קישורים פנימיים וחיצוניים

קישורים פנימיים וחיצוניים הם חלק מהותי מתהליך הקידום האורגני. ולמה זה? קישורים פנימיים עוזרים לגוגל להבין את מבנה האתר ולשפר את הניווט בתוכו, בעוד שקישורים חיצוניים מאתרים אמינים מחזקים את האמינות והרלוונטיות של האתר שלכם. שניהם תורמים לקידום אורגני בכך שהם משפרים את חוויית המשתמש ומגבירים את הסמכות בעיני גוגל. אז לסיכום, כאשר גוגל מזהה קישורים חיצוניים מאתרים איכותיים, הוא נותן "קרדיט" לאתר שלכם, ומקדם אותו בהתאם. מנגד, קישורים פנימיים משאירים את הגולשים באתר ותורמים להבנת מבנה האתר.

שמרו על אבטחת האתר בעזרת HTTPS

אבטחת האתר היא כמובן חשובה ביותר לקידום אתרים אורגני. פרוטוקול HTTPS הוא אלמנט האבטחה הכי קלאסי שיש. גוגל נותן עדיפות לאתרים מאובטחים, כי הוא שואף לספק חווית גלישה בטוחה. בנוסף, גולשים רבים נרתעים מאתרים לא מאובטחים (ובצדק), מה שיכול לפגוע בתנועה לאתר. לכן, חשוב לוודא ששירותי אחסון אתרים וורדפרס שלכם מספק תעודת SSL, כדי שהאתר יפעל בפרוטוקול HTTPS.

ערכו אופטימיזציית מטא-תגיות: הכותרת והתיאור חשובים!

מטא-תגיות, למשל הכותרת והתיאור שמופיעים בתוצאות החיפוש, הן בין הגורמים הראשונים שמשפיעים על ההחלטה של הגולשים אם להיכנס לאתר שלך. חשוב להשקיע ביצירת כותרות מדויקות, רלוונטיות, שמושכות את העין. בנוסף לתיאור שמושך להיכנס לאתר. הכותרות והתיאורים גם משפיעים על דירוג האתר בגוגל, ולכן חשוב להשתמש במילות מפתח רלוונטיות בתוך המטא-תגיות.

איך בניית אתרים מקצועית משפיעה על קידום אתרים אורגני בגוגל?

בנייה וקידום אתרים הם שני תהליכים שמושפעים זה מזה באופן ישיר. אתר שנבנה בצורה מקצועית ותואם לכללי הקידום האורגני, יזכה לדירוג גבוה יותר בגוגל ויספק חווית משתמש טובה. במיוחד אם מדובר על בניית אתרים לעסקים קטנים, חשוב להשקיע בתכנון נכון שמשרת גם את הצרכים העסקיים וגם את הדרישות של גוגל, זו ממש השקעה לעתיד! לדוגמה, בניית דף נחיתה ממוקד יכולה לשפר את אחוזי ההמרה באופן משמעותי. אז הינה כמה דוגמאות לאיך בניית האתר משפיעה על קידומו:

בנייה רספונסיביות שמותאמת למובייל

כיום, רוב הגלישה מתבצעת ממכשירים ניידים, ולכן גוגל נותנת עדיפות לאתרים שמתאימים עצמם למובייל. אתר שאינו מותאם למובייל ייפגע בקידום האורגני שלו.

קידום אתרים בגוגל ובנייה
קידום אתרים בגוגל

בניית אתר מהיר וחזק – פקטור מרכזי בקידום

מהירות האתר היא קריטית לקידום בגוגל. אתר איטי יגרום לגולשים לנטוש, מה שישפיע על הדירוג שלכם בגוגל. בנייה נכונה ושימוש בשרתים מהירים יאפשרו לאתר לעלות מהר ולספק חוויית משתמש מעולה. כלי מעולה לבדיקת מהירות האתר הוא google site speed.

מבנה האתר והשפעתו על הקידום

מבנה האתר משפיע על האופן שבו גוגל סורק את האתר שלכם. אתר מסודר וקל לניווט יאפשר לגוגל לזהות את כל התוכן והעמודים בצורה יעילה. למשל, באמצעות שימוש בפירורי לחם וסידור נכון של הכותרות.

תכנון חוויית המשתמש

חוויית המשתמש משפיעה על זמן השהייה באתר, על אחוזי הנטישה ועל הדירוג שלכם בגוגל. ככל שהאתר שלכם יהיה נעים יותר לשימוש, כך יותר גולשים יישארו בו ואף יחזרו אליו בשמחה.

קידום אתרים לעסקים קטנים יכול ממש לתרום להתחלה מוצלחת של העסק ולשפר במהירות את הנוכחות הדיגיטלית שלו.

קידום אורגני מתבצע באמצעות אופטימיזציה של האתר לתוצאות חיפוש טבעיות, בעוד קידום ממומן הוא תשלום עבור הופעה במודעות.

כן, כל עסק יכול להרוויח מקידום אתרים, במיוחד עסקים קטנים.

תוצאות מקידום אתרים אורגני לוקחות מספר חודשים. בדרך כלל בין 3-6.

לגמרי כן. קידום אתר חדש יאפשר לו לצבור תאוצה מהר יותר ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים.

תוכן איכותי מסייע לקידום על ידי מתן מידע רלוונטי למשתמשים ומשיכת קישורים חיצוניים.

שאלות ותשובות

8 יתרונות בבנייה וקידום אתרים איתי

  • יחס אישי והתאמה לצרכי העסק ובעליו.
  • דגש על קידום אורגני מבוסס מחקר מילות מפתח.
  • שילוב יצירתי בין עיצוב מיוחד למאפיינים טכניים חשובים.
  • תמיכה מלאה באבטחת האתר.
  • שילוב קישורים פנימיים וחיצוניים לשיפור הקידום.
  • בניית אתר רספונסיבי ומהיר.
  • שירותי כתיבת תוכן מקצועיים.
  • שקיפות מלאה לאורך כל התהליך.
קידום אתרים בגוגל

רוצים לשפר את קידום האתר שלכם בגוגל?

קידום אתרים בגוגל הוא חוויה מוצלחת אם עושים אותה נכון. אם אתם מחפשים שירות מקצועי שכולל בנייה וקידום אתרים בהתאמה אישית, זה הזמן לפנות אליי ולהתחיל בתהליך קידום מרגש משלכם.