בניית דף נחיתה מקצועי בעיצוב אישי

בניית דף נחיתה מקצועי הוא בין הדרכים הטובות ביותר להציג ולקדם מוצר ספציפי. בנוסף, יצירת דף נחיתה יכולה להיות חוויה מרגשת שתוציא מכם צדדים יצירתיים! אז מה חשוב לדעת לגבי בניית עמודי נחיתה?

בניית דף נחיתה

תוכן עניינים

מהו דף נחיתה ולמה הוא חשוב לעסק שלך?

דף נחיתה הוא עמוד באתר שמטרתו להניע את הגולשים לבצע פעולה מסוימת. למשל, הרשמה, יצירת קשר, או רכישה. בניית עמודי נחיתה היא הרבה יותר ממוקדת מאשר בניית אתר תדמיתי. לכן היא לרוב מתאימה למטרות שיווקיות. עם זאת, דף נחיתה פשוט ואותנטי יכול ממש לשקף אתכם ולמשוך אליכם לקוחות טובים.

התאמה מדויקת לניידים

מעל 70% מהמשתמשים מגיעים דרך הנייד! לכן, חשוב מאוד לעצב דף נחיתה רספונסיבי שמותאם לכל סוגי המסכים. דפים רספונסיביים מעלים את חווית המשתמש.

קריאה ברורה לפעולה

דפי נחיתה טובים כוללים קריאה לפעולה (CTA) בולטת וברורה. זה בעצם האלמנט שמניע את הגולשים לפעולה, ולכן חשוב לוודא שהוא מספיק נגיש. אני ממליצה לקבל חוות דעת מאנשים שונים לשם כך.

עיצוב דף נחיתה – איך עושים את זה נכון?

כדי לבנות דף נחיתה מדהים, חשוב להקפיד על עיצוב נכון שמוביל את הגולשים ישירות לפעולה הרצויה. עיצוב דף נחיתה חייב להיות נוח ומזמין, תוך מחשבה על אסתטיקה וגרפיקה שתומכות במטרה המרכזית. אז על מה כדאי לשים דגש?

שמירה על פשטות ובהירות

עיצוב דף נחיתה צריך להיות פשוט וממוקד. יותר מדי מידע, צבעים או גרפיקה עלולים להסיח את דעת הגולשים מהפעולה שאתם מכוונים אליה.

בניית דף נחיתה

איך בונים דף נחיתה שממיר לקוחות?

על מנת לבנות דף נחיתה שממיר מבקרים ללקוחות, כדאי להתמקד בהבנת קהל היעד וביצירת חוויית משתמש נוחה ומושכת. דפי נחיתה מוצלחים מציעים לגולשים ערך מוסף שמוביל ליצירת קשר ו\או רכישה. מה תעשו כדי לבנות דף נחיתה מצוין?

תבינו את קהל היעד שלכם

כדי ליצור דף נחיתה איכותי, תשאלו את עצמכם מי הוא קהל היעד ומה הוא צריך? המסר, השפה והעיצוב צריכים להיות מותאמים לצרכים ולרצונות של הלקוחות העתידיים שלכם.

בניית דף נחיתה

תציגו את הייחודיות שלכם

דף נחיתה צריך להדגיש את הייחודיות שלכם ושל המוצר. כדאי להציע את המוצר בצורה בולטת ומשכנעת, עם דגש על היתרונות הספציפיים שלכם בעזרת כתיבת תוכן לאתרים.

תהיו שקופים ואמינים

כדי שמבקרים ירצו את המוצר שלכם, חשוב לבנות אמון. בבניית דף נחיתה מומלץ לשלב הוכחות חברתיות (סושיאל פרוף). למשל, המלצות מלקוחות, תמונות, לוגואים של חברות שאתם עובדים איתן וכדומה.

בניית דף נחיתה

4 טיפים לבניית דף נחיתה מצוין

אתם כבר יודעים שעיצוב דף הנחיתה הוא מה שיוצר את הרושם הראשוני ולכן הוא קריטי! בבניית דפי נחיתה שימו לב לטיפים הבאים:

#1 בחרו כותרת מושכת שתפנה לצורך של הלקוחות שלכם

הכותרת היא האלמנט הראשון שהגולשים רואים, ולכן היא חייבת להיות מדויקת מאוד. על הכותרת לתאר בצורה ברורה את ההצעה ולהסביר כיצד היא עונה על הצורך הקיים.

#2 השתמשו בתמונות ברורות שמחזקות את המסר

תמונות הן כלי חזק להעברת מסר רגשי והדגשת ערך המוצר. השתמשו בתמונות ברורות, מקצועיות ואיכותיות שמשלימות את התוכן הכתוב ותומכות במסר העיקרי של דף הנחיתה. לאמיצים שביניכם – מומלץ מאוד גם להעלות סרטונים שלכם מסבירים על המוצר.

#3 Less is more! שמרו על עיצוב נקי ופשוט

עיצוב דף נחיתה חייב להיות פשוט וממוקד, כדי שהגולשים יתמקדו בהצעה ובקריאה לפעולה. הימנעו מאלמנטים עיצוביים קיצוניים שמסיחים את הדעת. עדיף לשמור על עיצוב נקי ופשוט כדי לשדר את המסר באופן מדויק. התאימו את הדף לעיצוב לוגו לעסקים שלכם ולסטייל של העסק.

#4 וודאו שהדף עובד בצורה מהירה וחלקה

אחד הדברים שהכי משפיעים על חווית המשתמש הוא מהירות האתר. שימו לב ששירותי אחסון אתרים של הדף מתאימים לצרכי הדף ולקהל היעד.

זמן בניית דף נחיתה משתנה בהתאם לצרכים הספציפיים, אך לרוב ניתן להשלים את העבודה תוך כ-10 ימים, בהתאם למורכבות ולצרכי האתר.

כן, בהחלט. אפשר לבצע שינויים ושיפורים בהתאם לדרישות שלך גם לאחר השקת הדף.

כן! דפי נחיתה מותאמים במיוחד לקמפיינים ממומנים כדי להגדיל את אחוזי ההמרה.

ניתן לעקוב אחרי ביצועי דף הנחיתה בעזרת כלים כמו Google Analytics ולבדוק את אחוזי ההמרה.

עלויות בניית העמוד משתנות בהתאם לצורך והיקף העבודה. דף נחיתה בסיסי מתחיל מ-1500 ש"ח.

כן, עיצוב מדויק ומקצועי משפיע ישירות על המרות, לכן חשוב להשקיע ביצירת דף נחיתה איכותי.

שאלות ותשובות

דפי נחיתה לדוגמה

בניית דף נחיתה

מה מקבלים בבניית דף נחיתה איתי?

הינה כל הסיבות הנכונות
  • התאמה אישית מלאה לצרכי העסק והעיצוב שלו
  • עיצוב דפי נחיתה שמכוונים להשגת מטרות
  • כולל כלים ושיטות מתקדמות לקידום אורגני במנועי החיפוש
  • שימוש ב-WordPress ו-Elementor Pro
  • מהירות טעינה גבוהה לפעילות חלקה של הדף
  • דף רינספונסיבי - מותאם גם לניידים וטאבלטים
  • עיצוב מקצועי שמתאים לעסק ומאפיין את המוצר
  • הדרכה בסיסית לתחזוק הדף

רוצים להקים איתי דף נחיתה?

השאירו הודעה ואחזור אליכם!